ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

یک سوم

باورم نمیشه بهمین زودی یک سوم از این ماه پرخیر و برکت رو پشت سر گذاشتیم. 

خدارو شکر که میتونم روزه بگیرم. 

کلی کار و برنامه دارم برای روزهای آینده این ماه 

برای تحویل خونه که باز مبلغ ۵ میلیونی میخوان که کلید بدن تا بعدش  برای کابینت و سینک و هود و بقیه چیزها اقدام کنم و تجهیز بشه.خدایا کمک! 

برای جشن خواهری هم باید دو سه دست لباس مناسب مجلسی با سایز جدید آماده کنم.همسری هم کت و شلوار جدید نیازمنده.دخترکمون که لباس عروسش اماده است و شیکه.فقط برای اون خرید کردم 

اولش کیش رو برای یه سفر کوتاه و خرید مدنظر داشتم که راحت ترم.ولی دقیقا برای هفته بعد اون روزی که بخواهیم بریم خونه خالی میشه و حیفه توش نباشیم.اونم که تاریخش منطبق میشه به روزهای جشن خواهری و دیگه دیره.نهایتا خریدها رو از تهران انجام بدیم تا بعد. 

از همه دوستای خوبم بابت تبریکشون برای خواهرم  ممنونم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سین بانو دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ق.ظ http://sinbanoo.persianblog.ir

رفتم پرشین بلاگ. آدرس رو برات گذاشتم.
منم حسابی درگیر کارای خونه جدیدم. کی دونی از چی می ترسم؟ از اینکه بعد از این همه دقت و سخت گیری آخرش اون چیزی که می خوام از اب درنیاد!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد