ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

مشکل مهم!!!

-شور و شوق عید رو از همین روزهای آخر بهمن میشه بو کرد. 

توی روزهای آخر سال فقط دوست دارم برم بیرون از خونه و مردم و جنب و جوش اونها رو ببینم و لذت ببرم. 

هرچند با یادآوری خونه تکونی عید دلم فشرده میشه و همیشه این چنین کارها برام مثل هواکردن آپولو می مونه ولی سعی میکنم از اون شور و شوق چیزی کم نشه. 

-خرید هایی دارم که باید شروع کنم 

-یه مشکل وجود داره با لباسهام .مدتیه پروژه ای داریم با با مهمونی رفتن .از اون خودمونی تر ها منظورمه که هم لباس راحت باشه و هم مناسب .بنده لازمه بخاطر کم کردن وزن و سایز چندین دست نو و یا ۱ بار پوشیده شده رو امتحان کنم اون وقت از یکطرف شکر خدا کنم و خوشحال که عجب ماهی شدم من و از طرفی با این شلوارهای سایز بالا و بلوزهای گل و گشاد که با کلی بدبختی و صرف وقت توی سفرها خریدم و روی دستم مونده روبرو هستم.تنها مشکلی که آرزو میکنم واسه تمام دوستای عزیز که دنبال کاهش وزن و خوشتیپ تر شدنن اتفاق بیفته.آمین رو محکم بگو...

پست مثبت

من خدای خیلی خوبی دارم که با وجود صبر و حوصله کم این روزهام بسیار زود منو به آرامش میرسونه و جوابمو میده. من ممنون و شکرگزارم.الهی شکر 

دیشب لابلای اون تقلاهای من برای متقاعد کردن کسی که نظرش یه پایه قضیه است، لابلای اون همه حرف و توضیح و دلیل و  اعصاب شکسته من بدادمون رسیدی و کمک کردی. تو درستش کردی.اینو میدونیم.کاش منم میتونستم در عین دغدغه ها و نگرانیها و شنیده ها و ... مثل تو محکم و آروم باشم.میدونی همیشه گفتم توانایی و چه خوب هنری داری در متقاعد کردن. 

خدای خوبم ازت ممنونم  

و تو همراه خوب زندگیم باز خودتو ثابت کردی.تا همیشه همراهم و درکنارم باش.

مصلحت

انگار هنوز صلاح نیست.راضیم به رضای خدای بزرگ و مهربون ولی عجیب خوشبین بودم به این معامله.طرف قیمت رو خیلی بالا برده بود.اختلاف روی ۱۰-۲۰ تا نبود روی ۱۵۰ تا بود.خوب نمی ارزید دیگه.  

دارم یه کاری میکنم دوست داشتنی... 

رژیم ادامه داره ولی عملا ثابت موندم فعلا .همین روند رو تا پایان بهمن ادامه میدم. 

فکرم درگیر خیلی چیزهاست که مستقیم به من مربوط نیستن ولی برام مهمن.