ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

تعطیلات

وقتی تعطیلاتی در پیش داریم هی دلمون میخواد برنامه ریزی کنیم واسه سفر و استفاده بهینه 

 دلم میخواد برم شمال.دلم واسه سبزی و جنگلها و بارونش تنگ شده  

دلم ماهی سرخ شده و زیتون پرورده و میرزا قاسمی منحصربفردش رو میخواد

الهی شکر امروز اینجا هم داره بارون میاد.حال منم خوبه

نمیخوام تسلیم اون حس بشم که میگه بیخیال سفر! 

دلم میخواد توی خنکای هوای بارونی دور آتیش بشینم و موزیک موردعلاقمو گوش کنم 

دلم میخواد تنها باشیم.منُ اون و دخترک. سه تایی یه خونواده کوچیک 

یعنی جور میشه؟

آخرین واریز

آخی............ی 

بالاخره آخرین واریزی خونه هم انجام شد.کلی وسیله باید نصب بشن.احتمالا یه کفش آهنین و وقت بسسسسسیار و کلی هماهنگی برای اینکارها لازمه که کاش خدا بده 

ولی مهم اون نفسه بود که براحتی کشیده شد شکر خدا 

صبح اولین روز هفته.... 

باید شاد بود.باید پرانرژی بود.باید انرژی مثبت داد  

بشرطی که ... 

خودت انرژی مثبت دریافت کرده باشی 

از شب قبلش 

با چیزهایی که دیدی و تعجب کردی 

فهم یه ویژگی بسیار مهمه که در وجود برخی آدمها بسیار بسیار درجه پایینی داره 

حالا میخوان معلم اجتماع هم باشن... 

حیف بچه های ما که چقدر روی تربیتشون حساسیم فردا میخوان برن مدرسه زیر نظر یه همچین معلمهایی آموزش داده بشن 

* با عرض پوزش از کلیه خواننده های معلم.منظورم فرد خاصه!