ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

بوی بهار

خوب معلومه منم مثل همه مشغول تکوندن خونه و زندگی ام.البته در این راه پیشرفتهای خوبی حاصل شده ولی خوب تا پایان راه مقادیر قابل توجهی از امور مخصوص و خریدها و تهیه هفت سین محبوب و تغییر چیدمان مختصر در خونه باقی مونده 

و خداروشکر میکنم همزمان با درک طبیعت از بهاری که بزودی میرسه...همراه بابرگهای نرم و سبز روشن و ریزی که روی شاخه های درختهای حیاطمون جای خودشونو باز کردن...همقدم پیازچه های چیده نشده و سرما زده و زیر یخ مونده ای که ظرف چند روز گذشته سرپا شدن و خودشونو بهاری کردن...و  جوونه های ریز بوته های رز زیبامون که دارن خونمایی میکنن... همنفس هوای ملسی که مهمون آب و خاکمونه و به عشق نفس کشیدنش در و پنجره ها رو تا میتونیم باز میذاریم که خوب پذیراییش کنیم و بوی زمستونو با خودش از بین ببره.... 

منم میفهمم بهار داره میاد 

همه جا شوق اومدنش رو دارم حس میکنم 

و از صمیم قلب میگم: 

الهی شکر

کیش 1392

چند روزی مهمان جزیره طلایی بودیم.اکسیژن خالص نفس کشیدیم.سبک بودیم و کلی راه رفتیم 

و ... عجیب که خسته نمیشدیم 

این بار رفتیم هتل آرامش برای اولین بار بود.هتلی که دو ساله است و راضیت میکنه و البته بسیار خوش جا 

هر جا اراده کنی بصرف  پیاده روی مختصر و تنفش هوای عالی این روزها سریع بهش میرسی.  

خریدهام  کمتر از سالهای قبل بود.این بار میخواستم از محدوده ای بیشتر تجاوز نکنه.هرچند هنوز حساب کتاب نکردم

جزیره  همیشه با وجود خستگیها برام دلنشین و زیباس 

به امید دیدار دوباره ات جزیره طلایی محبوب من...

این روزهای من

خوب...بعد از مدتها اومدم بگم که ... 

خواهری رو فرستادیم و رفت .بعد از یک ماه و چند روزی که پیشمون بود و اتفاقات مهمی توی زندگیمون افتاد که ختم به خیر شد از دیشب سرخونه و زندگیشه.طفلک کلی اضافه بار داشت و وقتش گرفته شد بابت جابجایی و بسته بندی دوباره وسایلش و البته یه کارتن پر هم از سوغاتیای خوشمزه کشورمون رو پس فرستاد تا بعد ببره.  

اتفاق خوب این روزها هم که دیگه دلم میخواد همش از شادی و خوبی حرف بزنیم عقد برادرم بود که بالاخره علیرغم مخالفت خانواده خودم انجام شد و همراهیش کردیم 

از الانم به فکر کارهای خونه تکونی ام و دلم میخواد خیلی سریع همین روزها انجام بشه و مابقیش به چشیدن حس خوب آماده شدن برای عید و انتظار نو شدن طبیعت و هوای پاک بهاری بگذره. 

حس خوبی به روزهای آینده دارم و شما رو هم در این حس خوب و طراوت و احساس بوی بهاری که بهمین زودی از راه میرسه شریک میکنم. 

روزهاتون شاد