ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

تعطیل

همیشه در انتظار روزهای تعطیلیم.شاغلها رو میگم.خوب حساب اینکه نمیخواد به این فکر کنی که بازم فردا باید صبح زود بلند شی و صبحانه خودت و دخترک رو آماده کنی و بقیه کارها ...جای بسی امتداد فکره.باور کنین.هی آرزو میکنی کاش یکی دو روز تعطیلی به تورت بخوره و خودت هم مرخصی بگیری و بری یه گوشه ولی...وقتی واقعا این قضیه داره اتفاق می افته و مثل هفته دیگه که چنین چیزی خواهد بود هرچی فکر میکنی میبینی از اونجایی که همه مثل تو فکر میکنن شلوغی جاهایی که دوست داری اونجا بری عملا تو رو از تصمیمت منصرف میکنه چون هدفت اینه که تنوع رو با آرامش چند روزه تجربه کنی.اینه که فعلا عقلت قدت نمیده کجا بری بهتره! 

پ.ن:خودم که فهمیدم چی گفتم شما رو نه!

حس خوب

نمیدونین چه حس خوبیه وقتی که میبینی از شر چربیهای بدفرم و بدجا داری راحت میشی!

رژیم ادامه داره با کلی حس خوب وقتی به نتایج خوشایند میرسی (ندید بدید!!! حالا خوبه 4 کیلو بیشتر کم نشده ها .البته در طول 4 هفته)

دیروز از یه شیرینی فروشی رد شدم باور کنین هیچوفت بوی شیرینی رو به اون شکل حس نکرده بودم. معلوم بود که تازه پخته شدن .نگاه که به ویترین کردم آه از نهادم براومد نون خامه ای هرکدوم به اندازه کف دست دیگه اینقدی ندیده بودم.خدا میدونه هر کدومشون چقدر کالری داشت؟نخورین ها؟

دکترا!!!

بسکه این چند وقته درباره رژیم و کالری و این چیزا مطالعه و تحقیق کردم و مطالب رو زیرورو کردم قراره بهم دکترای افتخاری تغذیه بدن 

باور کنین الان میتونم خودم برنامه رژیم بنویسم بدون عوارض و بهیچ وجه منت این دکترهای(البته منظورم همه نیست ها!) پولکی رو نکشم 

حیف اون همه وقتی که از آدم تلف میکنن.هی فرم پر کن.هی برو و بشین توی مطب و کلی هزینه کن .... به نظرم هرکس با مطالعه و دقت جلو بره میتونه در این مورد موفق باشه 

خلاصه که ...یواش تر خواهش میکنم...به همه نوبت میرسه.یکی یکی ...