ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

حس خوب

نمیدونین چه حس خوبیه وقتی که میبینی از شر چربیهای بدفرم و بدجا داری راحت میشی!

رژیم ادامه داره با کلی حس خوب وقتی به نتایج خوشایند میرسی (ندید بدید!!! حالا خوبه 4 کیلو بیشتر کم نشده ها .البته در طول 4 هفته)

دیروز از یه شیرینی فروشی رد شدم باور کنین هیچوفت بوی شیرینی رو به اون شکل حس نکرده بودم. معلوم بود که تازه پخته شدن .نگاه که به ویترین کردم آه از نهادم براومد نون خامه ای هرکدوم به اندازه کف دست دیگه اینقدی ندیده بودم.خدا میدونه هر کدومشون چقدر کالری داشت؟نخورین ها؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سیندخت چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ

آفرین به تو... خب بگو دیگه! چقدر کم کردی؟ چه جوری؟

بانو جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

تو دوران رژیم این شیرینی ها و کیک ها هم بزرگتر می شن ... هم خوشمزه تر...

واقعا!!!

مهدیه یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ق.ظ http://galleryms.blogsky.com

وای خوش به حالت امیدوارم سر حرفت بمونی و بیشتر کم کنی مثل من نشی که ۱۷کیلو لاغرشدم ولش کردم باز روز از نو روزی از نو به وبلاگ منم سربزن نکات خوبی دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد