ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

پیشرفت فیزیکی پروژه هام

چند روزیه که درگیر چندین پروژه مهم از بخش خانه داری میباشیم که عبارتند از :

-     خریداری چندین کیلو شوید و پاک کردن و شستشو و دو قسمت کردن یکی برای خرد کردن پلویی و سوپ و  کوکو و دیگری خشک نمودن و نگهداری طویل المدت که قسمت دوم در حال انجام است.

-     خریداری چندین کیلو آلوی سیاه مرغوب برای تهیه لواشک خوشمزه خانگی.البته این پروژه برای اولین بار است که در منزل ما انجام میگیرد و خدا تا بحال کمک کرده و پیشرفت خوبی داشته است.

-          خریداری گوشت مصرفی ماهیانه و تقسیم بندی های مربوطه که در دو روز گذشته انجام شد.

-     خریداری چندین بوته کرفس و شستشو و ریز کردن و سرخ کردن و فریز کردن جهت انجام مهمانیهای بزودی.حتما معلومه که یکی از غذاهای مهمونیهای آینده ما چه خورشی خواهد بود؟جایزه میدم به جواب درستها!

-     البته قصد درست کردن ترشی مخلوط هم دارم امروز و فردا و مقداری از مخلفات را هم خریده ام.اگر حوصله ای بماند و جسم یاری کند به خواست خدا

پ.ن1: موندم خداوند چطور کمک کرد و از پسشون براومدم.البته این بار همسری هم ... ای.... کمکهایی کرد.دو تا تاول باز شده و پوست چاک خورده انگشت اشاره نشون میده که در خرد کردن کرفسها ایشون نقش اول رو ایفا کردن

پ.ن2: حالا هی نگین چه خبر بود.یه سری 5 شنبه نزدیک ظهر رفتیم میدون تره بار و منم عاشق رنگ و بوی سبزیجات نتونستم جلوی خودمو بگیرم و اینطور شد که گفتم.

استخاره

میگه : دیدی چقدر استخاره های حاج فلانی در قم راسته؟ من که خیلی بهش اعتقاد دارم!

من: (انگار خیلی اهل استخاره ام من یا انگار خیلی اون حاج فلانی معروفه که من باید بشناسمش)میگم:من هیچ وقت برای انجام کارهام استخاره نمیکنم.

میگه : آره خوب منم اینکار و نمیکنم.دفعه اولم بود!

آخه دروغ این هوا.......

همدردی

اینقدر دلم سوخت یکی از همکارا نی نی تودلی 6 ماهشو از دست داد.واقعا متاسف شدم براش.امروز میرم دیدنش.خدا برای هیچکس نصیب نکنه.خیلی سخته