ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

عرض کنم که چند مورد از موارد پست قبل از منفی تبدیل به مثبت شدن 

و ازین بابت راضی هستیم 

رخوت بهار

رخوت بهار منو حسابی شرمنده خودش کرده 

ورزش نمیکنم. 

پیاده روی نمیکنم 

اشتها به غذای مقوی ندارم درعوض خوراکیهای چرت و چاق کننده میخورم بدون توجه به میزان کالری که قبلا برام مهم بوده

سبزیجات میخرم ولی حال و حوصله شستن و پرداختن و سالاد درست کردن آنچنانی ندارم  

شبها خیلی دیر میخوابم صبحها با زور اجبار تایم ادار بیدار میشم درعوض عصرها بعد از ناهارم (که در سطر 4 بعرض رسید)خوابم میگیره اساسی .بالای دو ساعت....  

و با کمال تاسف و تاثر 1 تا 2 کیلو هم در بدترین ناحیه ممکن وزن اضافه کردم و به این ترتیب یه سایز رفتم بالا(گلاب به روتون)

از طرفی 

دوست دارم انگلیسیمو کامل کنم 

دوست دارم چهل تیکه دوزی یاد بگیرم 

دوست دارم دکوری و عروسکای فانتزی ببافم 

دوست دارم دکور اتاق دخترکمو با کلی عروسکهای سبک و جالبش بچینم و اون طرف اتاقش رو که دیوارش خالیه با سبک قشنگی بپوشونم.  

دوست دارم برم سروقت دوستای قبلی و گپ بزنیم و بچه های همو ببینیم 

دوست دارم کیک و شیرینی و غذاهای جدید بپزم و قدرت و مهارتمو امتحان کنم 

ولی .... 

اصلا حسشو ندارم 

در حال سقوطم نه؟!