ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

مشکل مهم!!!

-شور و شوق عید رو از همین روزهای آخر بهمن میشه بو کرد. 

توی روزهای آخر سال فقط دوست دارم برم بیرون از خونه و مردم و جنب و جوش اونها رو ببینم و لذت ببرم. 

هرچند با یادآوری خونه تکونی عید دلم فشرده میشه و همیشه این چنین کارها برام مثل هواکردن آپولو می مونه ولی سعی میکنم از اون شور و شوق چیزی کم نشه. 

-خرید هایی دارم که باید شروع کنم 

-یه مشکل وجود داره با لباسهام .مدتیه پروژه ای داریم با با مهمونی رفتن .از اون خودمونی تر ها منظورمه که هم لباس راحت باشه و هم مناسب .بنده لازمه بخاطر کم کردن وزن و سایز چندین دست نو و یا ۱ بار پوشیده شده رو امتحان کنم اون وقت از یکطرف شکر خدا کنم و خوشحال که عجب ماهی شدم من و از طرفی با این شلوارهای سایز بالا و بلوزهای گل و گشاد که با کلی بدبختی و صرف وقت توی سفرها خریدم و روی دستم مونده روبرو هستم.تنها مشکلی که آرزو میکنم واسه تمام دوستای عزیز که دنبال کاهش وزن و خوشتیپ تر شدنن اتفاق بیفته.آمین رو محکم بگو...

نظرات 2 + ارسال نظر
طلا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ق.ظ http://par-parwaz.blogfa.com

سلام وب زیبایی داری موفق باشی

بانو سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

امروز بیرون بودم... یه شلوار پام بود... وقتی برگشتم خونه... خودم خنده ام گرفته بود... شلوار دیگه تو پام وای نمیستاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد