ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

یک چیز عجیب:

 برادرشوهر ما علیرغم اینکه خودش خوش قیافه نیست بسیار مایله خانم زیبایی داشته باشه.یعنی زیبایی یه ملاک مهمه براش طوریکه هرچند به دنبال ازدواج نیست ولی اگه دختر زیبایی دید تغییر عقیده میده و میره سروقت این قضیه.حالا اون موردی که من بهش معرفی کردم دوست داشت قبل از اینکه قراری برای دیدن او دوتا گذاشته بشه عکس خانم رو ببینه (من میدونستم میخواد ببینه زیبا هست یا نه؟) منم به مامان دختر گفتم .معلوم بود بیشتر موافق دیدار حضورین.از این طرف برادشوهرئ ما هم روی عکس تاکید کرد که اگه نخواست دیداری هم نباشه و قراری گذاشته نشده باشه.و من زنگ زدم که این بین مامان دختر گفت: عکس در مقابل عکس! دختر منم میخواد اول عکس ایشونو ببینه! 

دیگه اینجوریشو ندیده بودیم.وا......

نظرات 3 + ارسال نظر
ساینا!. چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

چه جالب....

سمیه شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ق.ظ http://www.mon-amour7073.blogfa.com

سلام دوست عزیز
نماز روزه هاتون قوبل!

به عاشقانه های ما هم سر بزنید.البته قراره بیشتر از این رونق بگیره! راستی قبل از خوندن پشت ها حتما روفایلمون رو بخونید

با ما همراه باشید حتما و منتظر آپ های جدید و جنجالیمان باشید :)

ممنون
تا درودی دیگر فعلا بدرود ... :)

جودی آبوت شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://joudi-aabot.blogsky.com

مگه این روزه روز دیگه میشه با خواستگاری ازدواج کرد ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد