ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

دیشب

- خیلی ممنون که با من و دخترک همراه میشی و ۳-۴ بار هی میگی نمیشه من نیام ؟ آخه کلی کار کامپیوتری دارم که باید تا شب انجام بدم  و یه گردش اجباری ۲ ساعته میای به صرف شامی که بخاطر ته بندی ۲ ساعت قبل سه نفره مون توی خونه هیچکدوم بهش اشتها نداریم و البته کیفیت غذای این رستوران هم باب میل ما نیست و اصلا دلمون بستنی هم نخواست (که به قصدش بیرون اومده بودیم) و بعدش یهو سردرآوردیم لابلای  ماشینهای همراه عروس و داماد و اصلا از مسخره بازیهاشون خوشمون نیومد و کشیدیم کنار. 

- خیلی ممنون که در کمال انصاف به من یادآوری کردی که اصلا منو درک نمیکنین که کار دارم و .... و بنده مجبور شدم توضیح بدم که عکس این قضیه همیشه داره اتفاق می افته و ما همیشه از تفریح و گردش و سفر ۳ نفره مخصوصا توی خرداد و تیر و این تعطیلات و روزهای بلند  بخاطر بحث مالیات و اظهارنامه و .... داریم فاکتور میگیریم و اصلا هم برومون نمیاریم(پس اینها اسمش چیه؟) 

- راستی یه خیلی ممنون دیگه هم بدهکارم که بعد نود و بوقی که پامونو از خونه میذاریم بیرون همیشه یک نفر از شما یادش میاد روی موبایل تو بیاد که دلش تنگ شده یا میخواد بیاد خونه ما  و احتمالا بعد عالم و آدم خونواده شما خبردار میشن که ما از خونه زدیم بیرون.آخرش هم اون یک نفر خاص  تعیین کننده رستوران میشه چون اون داره اونجا غذا میخوره و تو نباید تنهاش بذاری و نباید که بشه که من و تو و این دخترک مشتاق پارک و بیرون رفتن سه تایی با هم باشیم. 

حتما اگه چیزی بگم میگی سخت نگیر و از این حرفها... و صد درصد بهت برمیخوره.ولی کاش بدونی ته دل من چیز دیگه اس و همیشه انگار این منم که باید شرایط تحمیل شده رو بپذیرم و خودمو وفق بدم. 

راستی میدونی اینها برای یک زن مهمه؟

نظرات 7 + ارسال نظر
جوجو پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام خانومی
بیمه سرمایه گذاریه فدات شم.میتونی به صورت ماهانه یا 3ماهه یا سالانه مبلغی رو به بیمه واریز کنی.اون وقت بیمه با 25 درصد سود بعد از پایان قرارداد پولتو میده.من هم واسه علی باز کردم هم واسه خودم.سودش عالیه و معتبره.زیر نظر بانک مرکزیه و بیمه مرکزی.

مرسی از راهنمائیت.ولی کدوم بیمه مراجعه کنم بهتره؟

جوجو شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ق.ظ http://alijoojoo.blogfa.com

کدوم شهری شما فدات شم؟

جوجو یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ http://alijoojoo.blogfa.com

گلم اگه ادرس ایمیل داری بده برات چند تا پرینت نمونه قیمت و توضیحات بیمه بفرستم ببینی

فلفل بانو دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ http://pepperandsald.persianblog.ir/

سلام
عزیززززززززززززززززمممممممممم الهی من قربون اون دل گرفته کوچولوت بشم

گلابتون بانو سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com

این اختلاف دیدگاه و عدم درک بین خانم ها و آقایون انگار حل نشدنیه!!!

نسترن سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

می فهمم متاسفانه ... و باهات همدردی می کنم ...

سین بانو چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ http://sinbanoo.blogfa.com

درد مشترک!!!
گاهی با خودم می گم درسته همسر مث ماشین کار می کنه و انگار روحیه اش یه جوریه که اصلا به تفریح نیاز نداره، ولی من چی؟ چرا متوجه نیست که من و دخترک خسته شدیم از خونه نشستن، از هر روز مث روز قبل زندگی کردن...حالا بذار اظهار نامه هاشونو تحویل بدن ببینیم بعدش چی میشه. تغییر و تحولی صورت می گیره یا نه.دیگه از شنیدن اسم اظهار نامه تنم می لرزه.
راست گفتی دوست خوبم، چه خوبه که دست کم این وبلاگ ها رو داریم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد