ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

قلیه ماهی و میگو

این چند روزه بسیار هوس قلیه ماهی کردم (نه اینکه خیلی این غذا توی خانواده ما طالب داره!یادم نمیاد مامانم روزی برامون پخته باشه)البته چند ماه پیش که ماموریت جنوب داشتیم و یه ناهار هم مهمون آبادان بودیم اولش با اکراه و بعد با اشتیاق آب قلیه کنار ماهیمو خوردم و اونقدر خوشم اومد که رفتم خانم آشپز رو یافتم و دستورشو با نکات مهم یادگرفتم.از اونجا که چند وقتی هست خودمو تا جایی که میشه از سرخ کردنی و چربی منع کردم گرد ماهی سرخ شده و غذاهای اینجوری نمیرفتم ولی حالا که شکر خدا  وزنم تا حد قابل قبول کاهش داشته دیگه باید بخودم استراحت بدم و گاهی سلیقه ای رفتار کنم. 

بهرحال این روزها هوس قلیه کردم عجیب ، ولی خوب موادش موجود نبود و وقت خرید هم نداشتم.ماهی تموم شده، از گشنیز و شنبلیله تازه خبری نیست، تمبر هندی مدتهاست نخریدم... با سایت شف طیبه عزیز هم آشنا شدم و توی بخش غذاهای بوشهری اونچه نباید ببینم رویت کردم قلیه ماهی کم بود قلیه میگو هم دستورشو گذاشته بود که باید بپزم و امتحان کنم حتما حتما!

اما دیشب میگوها رو از فریزر درآوردم مقداری شنیسل کردم برای دخترک .برای خودم و همسری هم خوراک بحالت خورش درست کردم که با پلو بخوریم و گذاشتم پلو دم بکشه و خورش هم جا بیفته که ... همسری حدود 10 شب زنگ زد که شام داری همکارمو بیارم ما هنوز توی شرکت ... هستیم.

ادامه دارد

نظرات 2 + ارسال نظر
ساینا!. جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

ایشالله که خوب شده باشه غذا

سین بانو شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ http://sinbanoo.blogfa.com

قلیه ماهی می خوای...مادر همسر!!! بیست!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد