ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

کاشان

دیروز راهی کاشان شدیم.یکی دوتا خونه قدیمی رو دیدیم که تفاوت سبک معماری 100 سال پیش با الان از زمینه تا آسمون. خیلی جالبه که در مساحت مثلا 3500 مترمربع چه عمارتهایی ساخته شده و حالا مردم هر خانواده جدا از هم دارن توی آپارتمانهای 50 مترمربع هم زندگی میکنن!

همین دیدن تفاوتهای نسلهای قدیم و جدید برای من خیلی جالبه!

البته به ما گفتن که هنوز غنچه های گل باز نشدن و قمصر رفتن فایده نداره و ما هم چون دیرمون میشد به دیدم باغ فین قناعت کردیم و برگشتیم.فکر کن بری کاشان و گلاب تازه نخریده برگردی!چه شود؟

امسال دوست دارم نهایت استفاده رو از بهار کشورمون ببرم.چه با همسر و چه بی همسر و هیچ دلیل و بهانه ای هم پذیرفته نمیشود که این کار رو نکنم

یکی جشنواره گلابگیری و یکی هم نمایشگاه گل محلات از جمله واجباته!

پ.ن: ناهار رو توی مجتمع پاسارگاد نیم ور خوردیم.جوجه و کباب لقمه.تعریفی نبود.

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم و محسن شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ http://salysky.persianblog.ir

همیشه به گردش عزیزمممممم
خوش بگذره همیشه بهت

emitis چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ق.ظ http://emitis1388.blogfa.com

سلام مریم جان . ما باید قدر لحظه هامون رو بدونیم و ازشون لذت ببریم . من 4 سال کاشان بودم (دانشگاه) جایی از کاشان نبود که نرفته باشم البته یه پایه داشتم که حالا همسرم شده!!!
انشاالله که همسرت پایه ات باشه و حسابی خوش بگذره جای ما رو هم کاشان خالی کنید!!
به وب دختر من هم سر بزن خوشحال می شوم.

emitis چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ

ببخشید آرامیس جان تو کامنت اول اسمت رو اشتباه نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد