ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

خانم بزرگوارم، بی بی دو عالم 

با تمام ارادتی که در خودم نسبت به شما سراغ دارم 

اینو میگم 

حالم بد میشه از اینکه میبینم عزاداری برای شما فقط روی ظاهر بعضی آدمها با لباس مشکی خودشو نشون میده اونم از ۲۰ روز قبل! 

کاش بیشتر بشناسیمت

نظرات 2 + ارسال نظر
سیندخت سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

موافقم... خیلی موافقم...

afshan چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ http://martia.net

می بینی عزیزم هیچ کس به اون چیزی که داره راضی نیست . باور کن وقتی به من گفت که من تو و بابا را کم دوست دارم . اونی که خیلی دوستش دارم مامان فریده است دلم می خواست بزنم زیر گریه و هق هق کنم . بعد از اونهمه زحمت و خانه نشینی و ... . درد اور است . باور کن سخته .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد