ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

از عوارض رژیم

از عوارض شیرین رژیم یکیش هم اینه که انگشترهات برات بزرگ میشن. من همیشه حلقه عقد رو مخصوصا بیرون از خونه دستم دارم که جواهراتش کمتر و وزنش سبکتره.دو سال پیش خواهری که دیده بود وزنم بالا رفته و جای انگشترها رو دستم میمونه اونها برد واسه بزرگ کردن و آبکاری و پرداخت و مثل روز اولشون شیک و درخشان شدن و حالا به لطف خدا باید میبردم واسه تنگ کردن و آبکاری مجدد.امروز تحویل میگیرم

میگم دیدین با این نرخ بالای طلا عجب چیزهای درشت و پرپیمونی مد شده.قدیمترها یادم میاد همه دنبال چیزهای سبک و ظریف بودن و هرکسی طلای سنگین نمیخرید.

البته ما فعلا زدیم توی خط فرش و تابلو فرش و خودمونو گیر انداختیم.انصافا توی این همه سال بعد از تابلوی" وان یکاد"که مال خیلی سال پیش خرید بابا بود و من پارسال کردم توی قاب و برای خودم برداشتم و برام ارزش معنوی داره هیچ تابلویی چشممو نگرفته بود تا اینی که دو سه روز پیش خریدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بانو جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

منم دلم شدید یه و ان یکاد می خواد...

ایشالله میخری خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد