ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

خط چشم

یادم نمیاد آخرین بار کی خط چشم کشیدم.ماه پیش ... نه مطمئنا قبل ترش بود. 

وای... یعنی دو ماه پیش .بازم نمیدونم .فکرم به جایی نمیرسه! 

بابا ناامید شدم از خودم.هرچند چشمام نیازی به خط ندارن ولی تنوع رو همیشه دوست داشتم. 

دیروز اما این خط رو کشیدم و رفتم سراغ سایه محبوب هدیه خوهرزاده که ترکیب ۴ رنگ  فوق العاده اس.یه رنگ سبز انگوری-کاهویی-فسفری داره (مدیونین این رنگ رو  به نام خودتون ثبت کنین چون از من شنیدین!) که وقتی روی پوست پخش میشه واقعا زیباس! 

یاد یه هنرپیشه قدیمی افتادم که داشتم خاطراتشو میخوندم نوشته بود وقتی بیحوصله و کسل میشم و از همه چی بدم میاد میرم سراغ لوازم آرایشم.به جون خودم برای من که جواب میده.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم و محسن سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ق.ظ http://salysky.persianblog.ir

بعضی چشمها بدون خط چشم قشنگترن
احتمالا چشمای شما از اون چشمهاس
دقیقا منم با آرایش احساس آرامش و اعتماد به نفس بهم دست می ده البته نه خیلی غلیظ

بانو سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

به نظرم همیشه آرایش آدم رو سرحال میاره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد