ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

کیش

باز هم این جزیره طلایی ما رو کشوند به خودش و ۶ روزی مهمونش بودیم. 

بازم همون اول به خودم قول دادم من که خریدی ندارم چون چیز خاصی نیاز ندارم ولی مگه میشه کیش بری و با کلی بار برنگردی... 

خرید برای من تفریح قشنگیه!اونم با اون تنوع و تعدد بازارها و قیمتهای آف خورده.البته زیاد به حراج فکر نمیکنم بیشتر دنبال تنوعم.آی دلم میخواست ۶ ماه همونجا میموندم و آروم و ساکت زندگی میکردم 

...  

در همین راستا به همسری پیشنهاد دادم بیا همینجا خونه رو برای خودمون مبله و مرتب کنیم و اجاره ندیمش.البته فکر کنم بعد از بازنشستگی حتما اینکارو بکنم.سفرهاتون خوش!

نظرات 2 + ارسال نظر
mohsen چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.mobiledaran.ir/ads-reg.php?moarref=19250

سلام
شما به سیستم همکاری در فروش فروتل بزرگترین سیستم فروش اینترنتی در ایران دعوت شده اید
برخی از امکانات این سیستم:
1.کسب درآمد از طریق جذب فروشنده(هر فروشنده 25000 تا 50000 تومان)
2.کسب درآمد خارج از اینترنت(ارائه کارت شرکت به شما)
3.پکیج فروشگاه ساز درآمدزا(فروشگاه خود رو داشته باشید)
4.محصولات پورسانت دار
5.بنر های پولساز
6.لینک باکسهای پولساز
7.جایزه عضویت 5000 تومان
.....
منتظر حضور فعال شما هستیم.

هلیا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

ای گفتی منم خیلی دلم میخواد ولی 6 ماه زمستونی ها چون هم شلوغتره هم خنک تر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد