ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

خونه ما

مدتهاس خونه بیشتر از قبل بهم ریخته میشه.یا من بیشتر توش میچرخیدم و مرتبش میکردم یا واقعا بیشتر بهم میریزه.منظورم قرار گرفتن بعضی از  وسایل یه قسمت از خونه توی اتاقها و قسمتهای دیگس که فقط و فقط بنده فلک زده که من باشم باید برشون گردونم و قسمت عمده ای از وقت خونه بودن منو اشغال میکنه...همچنین جارو کشیدن هم بیشتر نیاز میشه.یعنی هنوز بعد از گذشت سه هفته از عروسی و دوخت دو عدد لباس مجلسی برای من و مامان و چندین بار جارو کشیدن عمیق! باز هم بقایای نخهای سرخابی و  قرمز رو چسبیده به فرشها پیدا میکنم...

اعتراف میکنم با وجود مخالف بودنم با وسیله اضافی و دکورهای بیخود و بیجهت ولی خیلی خرت و پرت توی خونه هامون میذاریم.کمدها پر...کشوها پر...

دخترک کلاس اولی من ...بله دیگه ماهم صاحب یه عدد موش موشی کلاس اولی هستیم با کلی قر وفر و دستور و سفارش و ....از همه مهمتر بخش مشق شبه که تا خودش نخواد یه خط که هیچ یه علامت هم نمینویسه.نتیجه این وضعیت جدید خونه اینه که من باید مدام در کنارش باشم (یعنی اون میخواد) و به یه وضعی مبتلام که سریع باید شام و ناهار دلخواه دخترک و خودمونو آماده کنم و خوراکیهای باب پسند خانم برای عصرونه و تغذیه مدرسه رو همیشه آماده داشته باشم.پوف ف ف ف ف

از پیامدهای  وضعیت فعلی همینو بگم که سه بوته کرفس برای بسته بندی خورشی و سوپی روز شنبه خریدیم و بنده پاک کردم و شستم.دیروز صبح توسط همسر به یخچال منتقل شد که نگنده و امروز دوشنبه اگه خدا خواست و کار دیگه ای پیش نیومد آمادشون کنم و انتقال به فریزر انجام بشه....همچین پروسه های طولانی در خونه ما به وقوع میپیونده.بله .....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
غذادرمانی سرطان یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ق.ظ http://nokhod1.mihanblog.com

پیراشکی عشق دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ق.ظ http://metoyou10.blogfa.com

آخه نازی پس شما یه کوچولوی کلاس اولی دارین. خدا حفظش کنه

ب....له خواهر.چی بگم برات.توی هر مقطعی یه شیرینی دارن این گوگولیها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد