ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

فروش

امروز قراره چک نهایی فروش خونه رو بگیرم.دیروز بطورکامل آماده نبود و برنامه افتاد برای امروز 

ازون طرف پول قابل توجه من که برای پیش پرداخت خرید یه واحد به یه ظاهر دوست، دودستی سپرده بودم و اون خودش خودسرانه یک واحد قدیمی رو با کلی منت بجاش برای من منظور کرده بود....هنوز آزاد نشده و عملا هیچ کاری نمیتونم بکنم. 

این روزها بسیار سخت میگذره.دارم روانی میشم.بدنم کوفته اس.خسته ام.نبودنم پولم یه طرف سوء استفاده از حسن نیت من از طرف دیگه داره من و همسرم و ذوب میکنه.کلی عوارض روحی نصیبمون شده 

شما برام دعا کنین.انرژی مثبت برام بفرستین. 

نمیدونم پشت سر تمام این اتفاقات اخیر چه حکمتی نهفته است ولی... 

به یه چیزایی فکر کردم و بهشون رسیدم.سعی کردم بیشتر شاکر باشم. 

خدایا خیالمو راحت کن هرچه زودتر .من طاقت این امتحان سختتو ندارم

نظرات 1 + ارسال نظر
ساینا دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:12 ب.ظ

چرا اینطوری شده؟؟اعتماد کردین بهش؟؟
از ادمهای که از اهتماد طرف سواستفاده میکنن خوشم نمیاد..
ایشالله زود همه چی روبهراه شه

ازون دعاهای خوبت منو بی نصیب نذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد