ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

این روزهای من

خوب...بعد از مدتها اومدم بگم که ... 

خواهری رو فرستادیم و رفت .بعد از یک ماه و چند روزی که پیشمون بود و اتفاقات مهمی توی زندگیمون افتاد که ختم به خیر شد از دیشب سرخونه و زندگیشه.طفلک کلی اضافه بار داشت و وقتش گرفته شد بابت جابجایی و بسته بندی دوباره وسایلش و البته یه کارتن پر هم از سوغاتیای خوشمزه کشورمون رو پس فرستاد تا بعد ببره.  

اتفاق خوب این روزها هم که دیگه دلم میخواد همش از شادی و خوبی حرف بزنیم عقد برادرم بود که بالاخره علیرغم مخالفت خانواده خودم انجام شد و همراهیش کردیم 

از الانم به فکر کارهای خونه تکونی ام و دلم میخواد خیلی سریع همین روزها انجام بشه و مابقیش به چشیدن حس خوب آماده شدن برای عید و انتظار نو شدن طبیعت و هوای پاک بهاری بگذره. 

حس خوبی به روزهای آینده دارم و شما رو هم در این حس خوب و طراوت و احساس بوی بهاری که بهمین زودی از راه میرسه شریک میکنم. 

روزهاتون شاد

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق کوهستان پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ http://mountain.persianblog.ir

زنده باشید

برقرار بشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد