ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

سیاهی این روزهای زندگی رو سعی میکنم با سپیدی تفکرات مثبت و بی خیالی و عشق به دخترم و خوشیهایی که ممکنه انتظار منو در آینده بکشن در خودم  حل میکنم.کاری بس بزرگ و پیچیده است که به قیمت پرداخت جوانی و لذت بردن از اکنون و صرف انرژی زیاد ممکنه. 

من میخوام زندگی کنم جوری که فکرشو میکردم و اجازه نمیدم فدای خودخواهی کسی بشم که فکر نمیکردم بجای بودن در کنارم روزی در مقابل من قرار بگیره 

من مبارزه میکنم و محکمم 

اگر همه چیز سفید نیست عیبی نداره خاکستری هم رنگ خداست!

نظرات 1 + ارسال نظر
شیلا مامان رومینا چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

چیدن محصول درخت خودت چه مزه ای میده. نوش جونت

مرسی.شرمنده اگه دلت خواست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد