ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

هرچند خسته ایم ولی عشق تروتازگی رنگ و روی خونه با کمی تغییرات در دکورمون مایه دلگرمیه.نظافت زیر و بم خونه انجام شده.هنوز کار هست.ولی کابینتهای آشپزخونه کاملا چیده شد و بعد از رنگ بهتر شدن.واسه سالن و هال هم(ماهردو رو داریم) من پیشنهاد کردم کاملا با فرش پر نشه و احتمالا یه نه متری زیاد میاریم و البته من با این موکتهای پرزدرشت واسه پوشوندن کف  موافق ترم تا اینکه هی تی و بخارشو بدست درحال نظافت باشم و بازم روز بعد دلنشینم نباشه.احتمالا امروز میریم برای خریدشون. 

تا چند روز آینده همچنان در حال جابجایی و چیدن وسایل هستیم

نظرات 1 + ارسال نظر
ساینا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

یکی از بهترین مدل خونه ها داشتن هال و پذیزایی جدا هست...
من خیلی این مدلی دوست دارم.خسته کار نباشی

حالا مال من که اینجوریه با خودم میگم کاش همین فضا رو هم میزدن روی سالن و اون بزرگتر میشد و فضای پرت نداشتیم.البته همسایه های من نشیمنشون توی هاله و پذیرایی مختص مهمون ولی من همون سالن اصلی رو برای نشیمن دارم و هال برای میزغذاخوریمه.ممنونم امروز دیگه تموم اثاث رو آوردیم و از این به بعد دیگه جاسازی وسایل رو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد