ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

5شنبه بیمزه

5شنبه من سر کار بودم و همسری خونه نشین و دخترک هم تا نیمه شب قبلش با بابا رفتن دوچرخه سواری و تا نزدیک ظهر لالا بودن

امروز با هم آشپزی کردن و قراره به من مرغ سوخاری بدن.مرغو از دیشب آماده کردم و توی شکمشو پر از پیاز و سیر و فلفل دلمه کرده بودم.دلتون نخواد عزیزان!

خوب حسودیم شد از این دونفره بودنشون با هم

نظرات 6 + ارسال نظر
سیندخت شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ

آخی... راست میگی یه حسی داره آدم بره سر کار و خانوادش خونه باشن... عیب نداره... مهم اینه قدرتو بیشتر دونستن قطعا...
نوش جونتون

الما شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

الما شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

ســـــــاینــــــــا!. شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ب.ظ

پدر ودختر گاهی با هم هستن دیگه

نسترن دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

واوووو چه شوهر و دخمل هنرمندی !

خودتم که کدبانویی

صحرا دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ http://araz36.blogfa.com

هر کاری بکنی رابطه دخمل و بابا یه چیز دیگه است ...البته دخمل همدم مادره ...امان از این شیرینی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد