ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

روزهای بهار

روزهایی رو دارم طی میکنم که تفاوتش علاوه بر ارتباطش با تقویم سال 92 و بهاری بودن ، حضور خواهری عزیزمه که هر لحظه شو دارم با تمام وجودم می بلعم و حس میکنم . البته روزهای باقیمانده  با حضور همسرش که ایشالله نیمه شب به ایران میرسه ومشغول دیدوبازدیدها و مهمونیهای موسوم به پاگشاس  صرف میشه

 عیدامسال خالی از سفر بوده تا حالا و یه رنگ و بوی دیگه داره

آدم هم دوست داره استراحتی بکنه و هم دغدغه و محدودیت زمان خواب شب و بیدار شدن صبح زود رو فراموش کنه و هم دوست داره چند روز تعطیلی رو با مرخصی بهم بچسبونه و بزنه به جاده و ...

یه تفاوت قشنگ رو با روزای عادیش لمس کنه

البته توی کفه های ترازو این دومی بیشتر میچربه.تا خدا چه خواهد!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانو شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ http://mehrbanoo20.blogsky.com/

سلام وب جالبی دارین
یجورایی وبامون موضوعشون شبیهه
خوشحال میشم به وب تازه تاسیس منم سر بزنین

مهربانو شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ http://mehrbanoo20.blogsky.com/

راستی کد امارگیر وبو کجا وارد کنم؟

ســـــــاینــــــــا!. شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام عزیزم سال نومبارک..ایشالله سفر در برنامتون قرار بگیره وحسابی لذت ببرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد