ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

اشتغال جدید من

دیشب داشتم به همسرم میگفتم اگه منو تشویق  و حمایت میکردی  تا حالا یه بوتیک توپ یا از همین استورهایی که لباس و کیف و کفش و ... دارن  برای از بچه تا بزرگ گرفته، زنونه و مردونه و دخترونه و پسرونه داشتم و کلی پیشرفت کرده بودم.البته هر از گاهی که فعالیتی از فردی از گوشه و کنار بگوشم میخوره دوباره این داغ دلم تازه میشه و ....

البته من برای تامین جنس معتبر و مرغوب  از جزیره کیش و بنادر جنوب و کشورهای اطراف میتونستم فکر کنم و مشکلی نیست و میدونستم همتم هم طوریه که تا آخر خط رو میرم و زحمت لازم رو میکشم و....موفق میشم

اما با این گرونیهای اخیر و نیست شدن خیلی اجناس و به تبع اون محدود شدن سطح خرید هموطنان قانونا باید این فکر رو مینداختم دور ولی راستش از شما چه پنهون دوباره این فکر توی کله ام افتاده و این بار جدی تر از قبل که حتما در سال جدید یه کارایی بکنم.

آخرین حرف همسری هم اینه کهخودت رو درگیر این کارهای اضافه نکن .پر از زحمته.همین که من این همه خودمو گرفتار کردم کافی نیست؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
ســـــــاینــــــــا!. یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

ایشالله که بتونی ایده ات رو اجرا کنی..من مشتری اول شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد