ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

اولین اقدام برای اومدن عید

فکر کنم اولین کار من برای تحویل گرفتن سال جدید خرید مقداری گوشت قرمز و چرخ کردن و بسته بندی و جا دادن در فریزر بود که دیشب انجام شد.  

اوهوم  

راستش تمامی موجودی گوشت چرخ کرده تموم شده بود دیگه و باید میخریدم.میدونین که چقدر وجود این ماده در منزل مهمه برای آشپزی سریع السیر

پس به این ترتیب منم وارد فاز کارای مربوط به عید شدم نه؟! 

می مردم اگه اسم من از همین حالا توی لیست افراد در تکاپوی اومدن عید ثبت نمیشد. هاهاهاها....

نظرات 2 + ارسال نظر
ســـــــاینــــــــا!. یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

مایه دارانه شروع کردی ارامیس جان
ما از کمد شروع میکنیم
شوخی کردم

مریم ومحسن دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ http://salysky.persianblog.ir

خسته نباشی آرامیس جان
خوش آومدی به جمع کسایی که کارای عیدشون رو شروع کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد