ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

برگشتم

برگشتم از سفر.سفری متفاوت و دل انگیز به یه گوشه دیگه دنیا... 

جایی که نظم هست.حقوق شهرو.ندی رعایت میشه.اکثریت از این خدمات به یک صورت استفاده میکنن.مردم فرقی با هم ندارن.تفریح هست.آرامش هست.زندگی هست درعوض دغدغه وجود ندارد چون خیلی مسائل دست و پاگیر و الکی اینجا وجود ندارد. 

خوش گذشت.باید فکر کنم به چیزایی که دیدم و یاد گرفتم و میخوام از این به بعد من هم رعایت کنم. 

- چیزای ساده ولی باارزش  

- غذاهایی که بیان توی برنامه و ثابت بمونن چون باارزشن و مفید 

- قانونها و تعارفهای مزخرفی که فقط خیلی وقتا خفه کننده ان ولی من خودمو درگیرش میکنم و به خودم هیچ بهایی نمیدم

باید یه فکری هم به حال زبان انگلیسیم بکنم که .... 

* ادامه میدم در اولین فرصت

نظرات 5 + ارسال نظر
سیندخت یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ

رسیدنتون بخیر عزیزم... سفرا بی خطر... کجا بودین؟ منتظر سفرنامتم

سرزمین برجها و پله های برقی...با اجازه شما هنگ کنگ بودیم و ماکائو

بانو یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

رسیدن به خیر...
ایشالله همیشه به گردش و تفریح...

مریم و محسن یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ http://salysky.persianblog.ir

خوبه که خوش گذشته و خوشحالی
منتظرم

زیتون یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ http://zatun.blogsky.com










ســـــــاینــــــــا!. یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

رسیدن بخیر خانم خانمااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد