ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

امروز ۱۲/۱۲/۱۲

خیلی وقته ننوشتم اینجا 

اصلا فرصت ندارم 

دوباره درگیر یه سری کارهای کشدار و زیاد شدم 

فکر میکردم اگه تجهیزات و وسایت خونه رو بگیرم راحت شدم..نخیر.....نصباشون مونده 

فقط کابینتا دو روز وقت برد 

بقیه چیرا رو هم بنده باید بیفتم دنبالش تا انجام بشن 

کادوی تولد امسال ما هم یه سفر خارجه بود که اگه خدا بخواد میریم دیار خواهری 

کلی کارای مقدماتی این سفر رو در حال انجامم(عجب فعلی شد) 

کارها و مسئولیتهای اداری-روزهای کوتاه-کار طولانی همسری-خوابیدن دخترک تا اوایل شب و اسارت من توی خونه و این همه کار ....دارم دیوونه میشم 

دلم فقط یه جای دنج و وآروم میخواد 

راستی دنبال هدیه برای خواهری هم هستم.پیشنهادی دارین؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم و محسن یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

خوش بگذره کادوی تولد

همیشه سالم باشین
مبارکه تغییرات و تعمیرات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد