ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

امسال،پارسال

امسال اصلا آبلیموی خونگی نگرفتیم

سراغ سبزی خورشتی نرفتیم مبادا  دلمون بخواد و گرفتار شیم

کرفس و ذرت که دیگه پیشکش

لواشک هم که قصد داشتم درست کنم نمیدونم کی نسل آلوها وراومد و تموم شد

ترشی هم که پارسال این موقعها چندجورشو تهیه کرده بودم بی خیال شدم

میوه خشک هم که فعلا حسش بوجود نیومده تا ببینم تکلیفم چیه

تازه پارسال میخواستم رب گوجه خونگی هم درست کنم که دیدم دست تنهام و گوجه فرنگی خوب گیرم نیومد

دیگه....

توی فریزر رو هم مایل نیستم بشدت گذشته هی پر کنم.هر وقت چیزی در شرف تموم شدن بود میگیرم. 

آخه .....

هنوز از پارسال آبلیمو داریم.هروقت تموم شد از همین آماده ها میخرم

هوس قورمه سبزی هم که کردیم از همین کلبه های سبزیجات، سرخ شده شو میخرم

کرفس هم انصافا تازه اش مزه میده.دو سه هفته پیش خورش محشری با کرفس تازه درست کردم همه برگ و ساقه ها رو با میکسر جی پوینت محبوبم که خیلی راحت میشه استفاده کرد و شستش، یکدست خورد کردم و .... عالی شد

ذرت هم هروقت دوست داشتیم کنسروش هست دیگه.....

هرچند مامان امسال لواشک ترش و خوشمزه ای درست کرده اما افسوس لواشک خودمو میخورم که امسال محال بود ازش ببخشم و همه شو میخواستم بذارم واسه خودمون

ترشی هم از پارسال هنوز مونده ضمنا در کنارش هم بندری محبوب آماده میخریم

اما با دیدن سایت شف طیبه  بسرم زده چندکیلو گوجه فرنگی خشک/پوره کنم و برای زمستون توی غذاها استفاده کنم.هیچی جایگزین مزه اصلی و ترش گوجه نیست

پ.ن:آدم بشو نیستم من .نه؟!

نظرات 4 + ارسال نظر

با قیمت های استثنایی سرورهای قدرتمند گیتی هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید!
سرور ویندوز: 50 مگابایت فضا و 2 گیگابایت پهنای باند، سالیانه فقط 6500 تومان!!!
سرور لینوکس: 100 مگابایت فضا و 4.5 گیگابایت پهنای باند، سالیانه فقط 15000 تومان!!!!

ثبت دامنه ir سالیانه5500 تومان

جمعابرای داشتن حد اقل فضا برای وب سایت 11500 یا 20500 تومان در سال!!

جهت طراحی و نصب سایت (بر پایه جوملا و مامبو ) فقط 5000 تومان به نمونه سایت جوملا آدرس 4get.ir مراجعه و در قسمت پشتیبانی درخواست سفارش نصب و طراحی دهید!

مریم و محسن سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

وقتی با دست خودت درست می کنی یه چیز دیگه از آب در میاد
ولی دیگه آدمای امروزی وقتی برای این کارا ندارن حیف

سمیه سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.mon-amour7073.blogfa.com

سلام
سمیه هستم "همسر یک مرد صبور"

اومدم تا به نی نی وبلاگ خواهر و برادرم دعوتتون کنم!
منتظرتونیم حتما تشریف بیارین :)

www.hannaneh-sobhan.niniweblog.com

پوپک دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ق.ظ http://poopaksahra.blogf.com

تو چه کدبانویی دوستم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد